loading...
پورتال جامع تفریحی دوردونه
اعلانات

- این سایت ( دوردونه ) در ستــاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثـبـت شده است.

- مطالب درخواستی خود را در قسمت تماس با ما مطرح کنید.

- کپـی برداری از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

- اس ام اس های خود را برای درج در سایت، به شماره 09356629744 ارسال کنید.

- هواداران آرول، به گروه پاتوق دوردونه در فیس بوک به پیوندید !

- هواداران آرول، سایت رو با نام پورتال تفریحی در وب خود لینک کنند !

- به علت به روز بودن سایت لطفا از صفحات دیگر هم دیدن فرمایید.


دوردونه بازدید : 122 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7932502361/emo_1_1_.jpg

 

حتما نباید مدت ها دور از تو باشم تا تنها شوم
یک روز من بی تو ، یک عمر تنهاییست !
::
::
یه کم با من راه بیا ؛ تنهایی به جایی نمی رسم !
::
::
وقتی همه را شبیه او می بینی ؛ عاشق هستی
وقتی که او را شبیه همه می بینی ؛ تنها هستی !
::
::
میخواهم از درد بگریزم ولی درد بدون من تنها میماند ؛ که این خود درد دیگری است !
::
::
شب ها پرنده هایش می روند
روزها ستاره هایش
ببین ، آسمان هم که باشی ، باز تنهایی …
::
::
هر طور که بچینم کنار هم این حروف الفبا را ، جز “تنهایی” معنی دیگری نمیدهند !
::
::
تنهایی راه رفتن سخت نیست ولی وقتی ما این همه راهو با هم رفتیم ، تنهایی برگشتن خیلی سخته !
::
::

نمی دانم دوستش دارم یا نه ؟

با هم قدم میزنیم
با هم میخوابیم
دلم که میگیرد ، آغوشش را باز می کند و بر گونه هایم بوسه میزند
اما نمی دانم دوستش دارم یا نه ؟ تنهاییم را …
::
::
وقتی حالت بده روحت بی پناهه
میبینی هر کاری کردی اشتباهه
وقتی به جز شب هیچ رنگی توی نگات نیست
وقتی کسی اندازه تنهاییات تنها نیست
::
::
چنان دستانم از گره های دستانت تهی گشته که من این یخ زده ها را “ها” میکنم از تنهایی هر شب.
::
::
اگه باتری موبایلت خوب شارژ نگه میداره ، به جای اینکه به جون کارخونه سازنده دعا کنی یه فکری به حال تنهاییت بکن !
::
::
تنهایی آدم را عوض میکند …
از تو چیزی میسازد که هیچوقت نبوده ای !
::
::

یه دریا اشک برای ریختن دارم

یه دل گرفته
یه زندگی پر از خالی
من سرشارم از تنهایی …
::
::
اینجا فقط واژه می فروشم و سکوت میخرم
چه تجارت دردناکی ست تنهایی !!!
::
::

چرا بودنت راست و ریست نمی شود ؟
من که تمام پازل های تنهایی ام را درست چیده ام ؟!؟!
::
::
تنهایی یعنی فکر کردن به اینکه اون الان کجاست ؟
::
::
از تنهایی های من برایشان بگویید …
بگذارید بدانند چه رنجی پشت رفتنشان است ؛ شاید تنهایتان نگذارند !
::
::
زندگی چه اتفاق غم انگیزی است وقتی تنهایی ات سالها از تو بزرگتر باشد.
::
::
وقتی آدم یک نفر را دوست داشته باشه بیشتر تنهاست چون به هیچکس جز همان آدم فکر نمی کنه !
::
::
دلم خوش نیست
غمگینم
کسی شاید نمیفهمد
کسی شاید نمیداند
کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی
تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی
عجب احساس زیبایی
تو هم شاید نمیدانی …
::
::رفته ای اما رد پایت مانده ست در من
کنار تنهایی ام قدم میزند بی من …
::
::
دستم را گرفت و با خود برد
همه هرچقدر هم تلاش کردند نتوانستند
چه قدرتی ! چه عظمتی ! تنهایی …
::
::
تنهایی آنجایی ست که نبودنت آه هیچکس را بلند نکند !
::
::
چه درونم تنهاست و در این تنهایی ، شاخه ی خشک نگاهم گل چشمان تو را میجوید.
::
::
کنج تنهایی من قشنگ تر از بودن با کسی ست که هر بار دلش به هوای دیگری می پرد !
::
::
تنهایی یعنی بین آدمایی باشی که میگن دوستت دارن ولی کنار دلتنگیات نیستن !
::
::
ترسناکند رابطه هایی که به خاطر فرار از تنهایی شکل میگیرند
رابطه هایی که آخرش چیزی نمی ماند به جز تنهایی عمیقتر و یک مشت حس آزار دهنده تر از قبل در درون آدمها !

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرف دار کدام خواننده هستید؟
    نظر شما در باره سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 778
  • کل نظرات : 150
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 48
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 217
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,166
  • بازدید ماه : 3,636
  • بازدید سال : 31,489
  • بازدید کلی : 665,381
  • نرخ پیامک ها
      همراه اول

      فارسی: 9 تومان | انگلیسی: 22 تومان


      ایرانسل

      فارسی: 10 تومان | انگلیسی: 16 تومان


      تالیا

      فارسی: 16 تومان | انگلیسی: 16 تومان


      رایتل

      فارسی: 10.5 تومان | انگلیسی: 19.5 تومان

    سایت تفریحی تاپ فان